Інформатика
Інформатика.
Викладач: Коваль Дмитро Олександрович.
Інформація для учнів та їх батьків:
Дистанційне навчання буде проходити на Google Classroom.
Для того щоб приєднатися до класу, пишіть мені на пошту: Dmitriykoval111@gmail.com
У листі зразу обов’язково вказуйте свій клас.
Дата | Клас | Тема | Мета | Завдання |
12.05 | 2-Б | Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою. | Повторити і систематизувати навчальний матеріал за ІІ семестр. | На Google Classroom |
3-А | Інструктаж з БЖД. Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою. | Навчити доповнювати презентації текстом, зображеннями та схемами. | На Google Classroom | |
4-А | Інструктаж з БЖД. Кодування інформації. Кодування та декодування інформації. | Дати поняття про кодування та декодування даних як інформаційні процеси. | На Google Classroom | |
8-А | Оформлення матеріалів про виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі. | Оформити матеріали про виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі. | На Google Classroom | |
11-А | Інструктаж з БЖД. Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці. Пошукова оптимізація та просування веб-сайтів. | Визначити рівень попередньої підготовленості учнів, що стосується теми «Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці». | На Google Classroom | |
13.05 | 5-А | Практична робота 9. Складання програм з повторенням у середовищі Скретч. | Провести практичну роботу 9. | На Google Classroom |
5-Б | Практична робота 9. Складання програм з повторенням у середовищі Скретч. | Провести практичну роботу 9. | На Google Classroom | |
6-А | Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. Тематичне оцінювання. | Реалізувати програмний проек відповідно до розробленого сценарію. | На Google Classroom | |
8-Б | Оформлення матеріалів про виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі. | Оформити матеріали про виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі. | На Google Classroom | |
9-А | Виконання індивідуальних і групових проектів. | Виконати індивідуальні і групові проекти. | На Google Classroom | |
10-А | Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів. Роль електронних медійних засобів в житті людини. | Допомогти учням засвоїти факти та основні ідеї пошукової оптимізації та просування веб-сайтів. | На Google Classroom | |
15.05 | 7-А | Інструктаж з БЖД. Презентація та оцінювання проектів. | Презентація та оцінювання проектів. | На Google Classroom |
7-Б | Інструктаж з БЖД. Презентація та оцінювання проектів. | Презентація та оцінювання проектів. | На Google Classroom | |
8-А | Захист проекту. | Захист проекту. | На Google Classroom | |
8-Б | Захист проекту. | Захист проекту. | На Google Classroom | |
9-А | Оформлення матеріалів проектів. Підготовка до захисту проектів. | Оформити матеріали проектів. Підготуватися до захисту проектів. | На Google Classroom | |
11-А | Практична робота 6. Інструктаж з БЖД. Оцінка сайту. Просування сайту. | Провести практичну роботу 6. | На Google Classroom | |
18.05 | 2-А | Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Робота з комп’ютерними програмами на розвиток логічного мислення. | Повторити і систематизувати навчальний матеріал за рік. | На Google Classroom |
10-А | Підсумково-узагальнюючий урок. | Підвести підсумки навчання. | На Google Classroom | |
19.05 | 2-Б | Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Робота з комп’ютерними програмами на розвиток логічного мислення. | Повторити і систематизувати навчальний матеріал за рік. | На Google Classroom |
3-А | Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. | Повторити і систематизувати навчальний матеріал за рік. | На Google Classroom | |
4-А | Інструктаж з БЖД. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. | Повторити і систематизувати навчальний матеріал за рік. | На Google Classroom | |
8-А | Розв’язування компетентнісних задач. | Розв’язування компетентнісних задач. | На Google Classroom | |
11-А | Інструктаж з БЖД. Розробка проекту. Оформлення результатів проекту. | Розробити проект. | На Google Classroom | |
20.05 | 5-А | Самостійна практична робота з теми «Алгоритми і програми». Тематичне оцінювання (Підведення підсумків навчання за рік). | Провести самостійну практичну роботу з теми «Алгоритми і програми». | На Google Classroom |
5-Б | Самостійна практична робота з теми «Алгоритми і програми». Тематичне оцінювання (Підведення підсумків навчання за рік). | Провести самостійну практичну роботу з теми «Алгоритми і програми». | На Google Classroom | |
6-А | Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. | Повторити і систематизувати навчальний матеріал за рік. | На Google Classroom | |
8-Б | Розв’язування компетентнісних задач. | Розв’язування компетентнісних задач. | На Google Classroom | |
9-А | Захист проектів. | Захист проектів. | На Google Classroom | |
10-А | Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. | Повторити і систематизувати навчальний матеріал за рік. | На Google Classroom | |
22.05 | 7-А | Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. | Повторити і систематизувати навчальний матеріал за рік. | На Google Classroom |
7-Б | Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. | Повторити і систематизувати навчальний матеріал за рік. | На Google Classroom | |
8-А | Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. | Повторити і систематизувати навчальний матеріал за ІІ семестр. Повторити і систематизувати навчальний матеріал за рік. | На Google Classroom | |
8-Б | Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. | Повторити і систематизувати навчальний матеріал за ІІ семестр. Повторити і систематизувати навчальний матеріал за рік. | На Google Classroom | |
9-А | Тематичне оцінювання. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. | Повторити і систематизувати навчальний матеріал за рік. | На Google Classroom | |
11-А | Інструктаж з БЖД. Презентація результатів проекту. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. | Повторити і систематизувати навчальний матеріал за рік. | На Google Classroom |
Дата | Клас | Тема | Мета | Завдання |
27.04 | 2-А | Інструктаж з БЖД. Збереження інформаційних продуктів на пристроях на основі лінійного алгоритму у вигляді інструкційної картки. | Познайомити з носіями інформації та способами збереження інформації. | На Google Classroom |
10-А | Поняття про мову розмітки гіпертекстового документа. | Вироблення умінь і навичок створення HTML-документів. | На Google Classroom | |
28.04 | 2-Б | Інструктаж з БЖД. Збереження інформаційних продуктів на пристроях на основі лінійного алгоритму у вигляді інструкційної картки. | Познайомити з носіями інформації та способами збереження інформації. | На Google Classroom |
3-А | Інструктаж з БЖД. Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів. | Навчити переміщувати слайди презентації, познайомити з режимами показу презентацій та змінювання слайдів. | На Google Classroom | |
4-А | Інструктаж з БЖД. Пристрої введення та виведення інформації. | Ознайомити учнів з основними пристроями введення-виведення інформації та їх характеристиками. | На Google Classroom | |
8-А | Інструктаж з БЖД. Практична робота 16. Упорядкування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри. | Провести практичну роботу 16. | На Google Classroom | |
11-А | Інструктаж з БЖД. Веб-сервер і база даних. Взаємодія клієнт-сервер. Використання форм. Основні елементи форми. | Навчити працювати з веб-серверами і базами даних. | На Google Classroom | |
29.04 | 5-А | Практична робота 8. Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч. | Провести практичну роботу 8. | На Google Classroom |
5-Б | Практична робота 8. Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч. | Провести практичну роботу 8. | На Google Classroom | |
6-А | Практична робота 11. Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі. | Провести практичну роботу 11. | На Google Classroom | |
8-Б | Інструктаж з БЖД. Практична робота 16. Упорядкування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри. | Провести практичну роботу 16. | На Google Classroom | |
9-А | Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор» | Перевірити навички розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор». | На Google Classroom | |
10-А | Гіпертекстові, графічні, анімаційні та мультимедійні елементи на веб-сторінках. | Навчити використанню гіпертекстових, графічних, анімаційних та мультимедійних елементів на веб-сторінках | На Google Classroom |
04.05 | 2-А | Інструктаж з БЖД. Створення власних літературних творів за допомогою текстових та графічних редакторів. Презентування власних ідей, думок та інформаційних продуктів перед аудиторією. | Навчати створювати власні літературні твори за допомогою текстових та графічних редакторів. | На Google Classroom |
10-А | Практична робота 8. Гіпертекстові, графічні, анімаційні та мультимедійні елементи на веб-сторінках. | Провести практичну роботу 8. | На Google Classroom | |
05.05 | 2-Б | Інструктаж з БЖД. Створення власних літературних творів за допомогою текстових та графічних редакторів. Презентування власних ідей, думок та інформаційних продуктів перед аудиторією. | Навчати створювати власні літературні твори за допомогою текстових та графічних редакторів. | На Google Classroom |
3-А | Інструктаж з БЖД. Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах. Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. | Навчити розрізняти, переміщувати текстові вікна/поля, графічні зображення до слайду. | На Google Classroom | |
4-А | Інструктаж з БЖД. Зберігання інформації. Носії інформації. | Познайомити з носіями інформації та способами збереження інформації. | На Google Classroom | |
8-А | Розв’язування компетентнісних задач. | Навчити розв’язуванню компетентнісних задач. | На Google Classroom | |
11-А | Інструктаж з БЖД. Валідація та збереження даних форм. Прикладний програмний інтерфейс. | Допомогти учням засвоїти факти та основні ідеї валідації та збереження даних фори. | На Google Classroom | |
06.05 | 5-А | Цикли з лічильником. Цикли з умовою. | Навчити створювати циклічні алгоритми з лічильником та умовою в середовищі Скретч. | На Google Classroom |
5-Б | Цикли з лічильником. Цикли з умовою. | Навчити створювати циклічні алгоритми з лічильником та умовою в середовищі Скретч. | На Google Classroom | |
6-А | Розробка сценарію майбутнього програмного проекту. | Розробити сценарій майбутнього програмного проекту. | На Google Classroom | |
8-Б | Розв’язування компетентнісних задач. | Навчити розв’язуванню компетентнісних задач. | На Google Classroom | |
9-А | Розв’язування компетентнісних задач з теми «Створення персонального навчального середовища» | Перевірити навички розв’язування компетентнісних задач з теми «Створення персонального навчального середовища». | На Google Classroom | |
10-А | Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці. Практична робота 9. | Провести практичну роботу 9. | На Google Classroom | |
08.05 | 7-А | Інструктаж з БЖД. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. | Навчити створювати програмні проекти, формувати вміння працювати колективно, проводити дослідницьку діяльність. | На Google Classroom |
7-Б | Інструктаж з БЖД. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. | Навчити створювати програмні проекти, формувати вміння працювати колективно, проводити дослідницьку діяльність. | На Google Classroom | |
8-А | Вибір теми проекту. Його планування. Добір ресурсів. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі. | Формувати в учнів уявлення про виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної. | На Google Classroom | |
8-Б | Вибір теми проекту. Його планування. Добір ресурсів. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі. | Формувати в учнів уявлення про виконання індивідуальних і групових навчальних проектів із дослідження предметної. | На Google Classroom | |
9-А | Визначення тем навчальних проектів. Розробка планів виконання проектів. | Визначитися з темою навчального проекту. Розробити план виконання проекту. | На Google Classroom | |
11-А | Практична робота 5. Інструктаж з БЖД. Створення та налагодження інтерактивної веб-сторінки з використанням форм та веб-програмування. | Провести практичну роботу 5. | На Google Classroom |
Дата | Клас | Тема | Мета | Завдання |
06.04 | 2-А | Інструктаж з БЖД. Заповнення таблиць на пристроях і без них, прості розрахунки. Створення простих лінійних алгоритмів учнями. | Навчитися заповнювати таблиці на пристроях і без них. Та створювати прості лінійні алгоритми учнями. | На Google Classroom |
10-А | Технології опрацювання мультимедійних даних. | Навчитися опрацьовувати мультимедійні дані. | На Google Classroom | |
07.04 | 2-Б | Інструктаж з БЖД. Заповнення таблиць на пристроях і без них, прості розрахунки. Створення простих лінійних алгоритмів учнями. | Навчитися заповнювати таблиці на пристроях і без них. Та створювати прості лінійні алгоритми учнями. | На Google Classroom |
3-А | Інструктаж з БЖД. Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацією. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів). | Розвивати навички порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацією. Шукати хибні висловлювання у текстах. | На Google Classroom | |
4-А | Інструктаж з БЖД. Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами. | Навчити перетворювати інформацію: текстової та числової форми в графічну у вигляді схем, діаграм за допомогою поданих шаблонів. | На Google Classroom | |
8-А | Призначення й використання логічних функцій табличного процесора. | Розібратися для чого призначені й використовуються логічні функції табличного процесора. | На Google Classroom | |
11-А | Інструктаж з БЖД. Об’єктна модель документа. | Дізнатися що таке об’єктна модель документа. | На Google Classroom | |
08.04 | 5-А | Алгоритми з розгалуженнями. | Вивчити алгоритми з розгалуженнями. | На Google Classroom |
5-Б | Алгоритми з розгалуженнями. | Вивчити алгоритми з розгалуженнями. | На Google Classroom | |
6-А | Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження. | Вивчити вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження. | На Google Classroom | |
8-Б | Призначення й використання логічних функцій табличного процесора. | Розібратися для чого призначені й використовуються логічні функції табличного процесора. | На Google Classroom | |
9-А | Створення таблиць засобами HTML. Тематичне оцінювання. | Провести тематичне оцінювання. | На Google Classroom | |
10-А | Проектування та створення об’єктів мультимедіа. | Навчитися проектувати та створювати об’єкти мультимедіа. | На Google Classroom | |
10.04 | 7-А | Інструктаж з БЖД. Практична робота 7. Створення ігрового проекту. | Провести практичну роботу 7. | На Google Classroom |
7-Б | Інструктаж з БЖД. Практична робота 7. Створення ігрового проекту. | Провести практичну роботу 7. | На Google Classroom | |
8-А | Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми. | Навчитися створювати та налагоджувати діаграми різного типу. | На Google Classroom | |
8-Б | Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми. | Навчитися створювати та налагоджувати діаграми різного типу. | На Google Classroom | |
9-А | Розв’язування компетентнісних задач з теми «Інформаційні технології у суспільстві» | Розв’язування компетентнісних задач з теми «Інформаційні технології у суспільстві» | На Google Classroom | |
13.04 | 2-А | Інструктаж з БЖД. Створення малюнку на основі лінійного алгоритму. | Навчитися створювати малюнки на основі лінійного алгоритму. | На Google Classroom |
10-А | Системи керування вмістом для веб-ресурсів. | Розібратися з системами керування вмістом для веб-ресурсів. | На Google Classroom | |
14.04 | 2-Б | Інструктаж з БЖД. Створення малюнку на основі лінійного алгоритму. | Навчитися створювати малюнки на основі лінійного алгоритму. | На Google Classroom |
3-А | Інструктаж з БЖД. Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування. | Сформувати уявлення про особливості виступу в ролі доповідача/доповідачки. | На Google Classroom | |
4-А | Інструктаж з БЖД. Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації. | Познайомити учнів з інформацією за способом подання, передавання та пристроями передавання інформації. | На Google Classroom | |
8-А | Інструктаж з БЖД. Практична робота 15. Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування. | Провести практичну роботу 15. | На Google Classroom | |
11-А | Інструктаж з БЖД. Веб-програмування та інтерактивні сторінки. | Допомогти учням засвоїти факти та основні ідеї веб-програмування інтерактивних сторінок | На Google Classroom | |
15.04 | 5-А | Алгоритмічна структура розгалуження. Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч. | Навчитися реалізовувати алгоритми з розгалуженням у середовищі Скретч. | На Google Classroom |
5-Б | Алгоритмічна структура розгалуження. Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч. | Навчитися реалізовувати алгоритми з розгалуженням у середовищі Скретч. | На Google Classroom | |
6-А | Практична робота 10. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження. | Провести практичну роботу 10. | На Google Classroom | |
8-Б | Інструктаж з БЖД. Практична робота 15. Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування. | Провести практичну роботу 15. | На Google Classroom | |
9-А | Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні презентації» | Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні презентації» | На Google Classroom | |
10-А | Створення сайту. | Створити сайт. | На Google Classroom | |
17.04 | 7-А | Інструктаж з БЖД. Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри. | Розробити сценарій та інформаційну модель для гри. | На Google Classroom |
7-Б | Інструктаж з БЖД. Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри. | Розробити сценарій та інформаційну модель для гри. | На Google Classroom | |
8-А | Упорядкування даних у таблицях. | Сформувати в учнів вміння та навички сортувати та фільтрувати дані у таблицях. | На Google Classroom | |
8-Б | Упорядкування даних у таблицях. | Сформувати в учнів вміння та навички сортувати та фільтрувати дані у таблицях. | На Google Classroom | |
9-А | Розв’язування компетентнісних задач з теми «Основи інформаційної безпеки» | Розв’язування компетентнісних задач з теми «Основи інформаційної безпеки» | На Google Classroom | |
11-А | Інструктаж з БЖД. Хостинг сайта. | Дізнатися, що таке хостинг сайта. | На Google Classroom | |
20.04 | 2-А | Інструктаж з БЖД. Електронні тексти. Шрифт. Кольори і оздоблення. Оформлення текстів. Форматування тексту на основі лінійного алгоритму вчителя. | Навчитися форматувати текст на основі лінійного алгоритму вчителя. | На Google Classroom |
10-А | Адміністрування сайту. | Навчитися адмініструвати сайт. | На Google Classroom | |
21.04 | 2-Б | Інструктаж з БЖД. Електронні тексти. Шрифт. Кольори і оздоблення. Оформлення текстів. Форматування тексту на основі лінійного алгоритму вчителя. | Навчитися форматувати текст на основі лінійного алгоритму вчителя. | На Google Classroom |
3-А | Інструктаж з БЖД. Середовище створення презентацій. | Познайомити з середовищем створення презентацій. | На Google Classroom | |
4-А | Інструктаж з БЖД. Складові комп’ютера. | Ознайомити учнів зі складовими комп’ютера та їх призначенням. | На Google Classroom | |
8-А | Автоматичні та розширені фільтри. | Ознайомити учнів із такими поняттями як фільтрація та їхніми видами. | На Google Classroom | |
11-А | Практична робота 4. Інструктаж з БЖД. Розміщення сайту на сервері. | Провести практичну роботу 4. | На Google Classroom | |
22.04 | 5-А | Практична робота 7. Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч. | Провести практичну роботу 7. | На Google Classroom |
5-Б | Практична робота 7. Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч. | Провести практичну роботу 7. | На Google Classroom | |
6-А | Розв’язання задачі методом поділу на під задачі. | Навчитися розв’язувати задачі методом поділу їх на під задачі. | На Google Classroom | |
8-Б | Автоматичні та розширені фільтри. | Ознайомити учнів із такими поняттями як фільтрація та їхніми видами. | На Google Classroom | |
9-А | Розв’язування компетентнісних задач з теми «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання» | Розв’язування компетентнісних задач з теми «Табличні величини та алгоритми їх опрацювання» | На Google Classroom | |
10-А | Практична робота 7. Створення та адміністрування сайту через СКС. | Провести практичну роботу 7. | На Google Classroom | |
24.04 | 7-А | Інструктаж з БЖД. Підготовка презентаційних матеріалів проекту та звіту. | Підготувати презентаційні матеріали проекту та звіту. | На Google Classroom |
7-Б | Інструктаж з БЖД. Підготовка презентаційних матеріалів проекту та звіту. | Підготувати презентаційні матеріали проекту та звіту. | На Google Classroom | |
8-А | Проміжні підсумки. Умовне форматування. | Провести проміжні підсумки. | На Google Classroom | |
8-Б | Проміжні підсумки. Умовне форматування. | Провести проміжні підсумки. | На Google Classroom | |
9-А | Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні публікації» | Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні публікації» | На Google Classroom |