Європейська весняна фенологічна кампанія 2022

В рамках науково-освітньої програми GLOBE учні Введенського ліцею беруть учать у спостереженнях за весняними змінами рослинності. Дослідження та вимірювання дозволять створити світову мапу розквіту зелені, виявити закономірності у змінах погодніх та кліматичних показників, їхній вплив на біоценози.

Вчені запрошують юних дослідників приєднатися: “Дерева красиві. Кожної весни вони прокидаються знову. Спостерігайте за своїм деревом від бруньок до листя та завантажте свої вимірювання в базу даних GLOBE . Дізнайтеся, наскільки важлива роль дерев у кругообігу вуглецю. Весняна кампанія триватиме до початку червня. Щоб приєднатися до кампанії, завантажте мобільний додаток Grow App за посиланням –

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.naturetoday.growapp    (for Android )

https://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=1219961625&mt=8    (for iPhone)

Чого можна очікувати?

  • 5 заходів, які ведуть вас через спостереження Green-up
  • 4 заняття для всіх, хто цікавиться роллю дерев у глобальному кругообігу вуглецю
  • Діяльність щодо вимірювання висоти дерева
  • Обмін результатами та фотографіями на дискусійному форумі кампанії
  • 4 вебінари , на яких ви дізнаєтеся від вчених про фенологію та про те, як дерева охолоджують міста, а також отримаєте натхнення від інших шкіл.
  • Можливість співпраці зі школою-партнером (школами) з вашої країни або за кордоном
  • Сертифікати та віртуальні бейджи для діючих шкіл

Ситуація в країні може ускладнити відвідування вашого дерева. Заходи містять ідеї, як їх використовувати для дистанційної освіти.

Як почати?

Виберіть один із 7 видів (ліщина, інжир, лайм, дуб, вишня, береза, бук), які учні GLOBE по всій Європі вивчають навесні.

  • Робіть  знімки за допомогою GrowApp і знімайте уповільнене відео.
  • Поділіться своїми результатами та фотографіями з іншими школами на дискусійному форумі.
  • Пройдіть навчання із спостереження Green-up – протокол e-training
  • Надихайтеся дослідженнями та діяльністю інших учнів.
  • Зв’яжіться з вчителями та учнями з інших країн у групі  шкільної співпраці.
  • Дізнайтеся більше про  роль дерев у кругообігу вуглецюДетальніше.

 

«Під час спостережень учні, як правило, більш проникливі, оскільки їх цікавить, як температура погоди вплинула на розпускання бруньок. Вони з’ясували, яке дерево розквітло раніше, а яке пізніше, листя якого дерева росло найшвидше за однакових погодних умов» (Раса  Гайдене , Аникщяйський р-н. Гімназія Троскунай Казиса Інчура, Литва)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.