Європейська весняна фенологічна кампанія 2022
В рамках науково-освітньої програми GLOBE учні Введенського ліцею беруть учать у спостереженнях за весняними змінами рослинності. Дослідження та вимірювання дозволять створити світову мапу розквіту зелені, виявити закономірності у змінах погодніх та кліматичних показників, їхній вплив на біоценози.
Вчені запрошують юних дослідників приєднатися: “Дерева красиві. Кожної весни вони прокидаються знову. Спостерігайте за своїм деревом від бруньок до листя та завантажте свої вимірювання в базу даних GLOBE . Дізнайтеся, наскільки важлива роль дерев у кругообігу вуглецю. Весняна кампанія триватиме до початку червня. Щоб приєднатися до кампанії, завантажте мобільний додаток Grow App за посиланням –
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.naturetoday.growapp (for Android )
https://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=1219961625&mt=8 (for iPhone)
Чого можна очікувати?
- 5 заходів, які ведуть вас через спостереження Green-up
- 4 заняття для всіх, хто цікавиться роллю дерев у глобальному кругообігу вуглецю
- Діяльність щодо вимірювання висоти дерева
- Обмін результатами та фотографіями на дискусійному форумі кампанії
- 4 вебінари , на яких ви дізнаєтеся від вчених про фенологію та про те, як дерева охолоджують міста, а також отримаєте натхнення від інших шкіл.
- Можливість співпраці зі школою-партнером (школами) з вашої країни або за кордоном
- Сертифікати та віртуальні бейджи для діючих шкіл
Ситуація в країні може ускладнити відвідування вашого дерева. Заходи містять ідеї, як їх використовувати для дистанційної освіти.
Як почати?
Виберіть один із 7 видів (ліщина, інжир, лайм, дуб, вишня, береза, бук), які учні GLOBE по всій Європі вивчають навесні.
- Робіть знімки за допомогою GrowApp і знімайте уповільнене відео.
- Поділіться своїми результатами та фотографіями з іншими школами на дискусійному форумі.
- Пройдіть навчання із спостереження Green-up – протокол e-training
- Надихайтеся дослідженнями та діяльністю інших учнів.
- Зв’яжіться з вчителями та учнями з інших країн у групі шкільної співпраці.
- Дізнайтеся більше про роль дерев у кругообігу вуглецю. Детальніше.
«Під час спостережень учні, як правило, більш проникливі, оскільки їх цікавить, як температура погоди вплинула на розпускання бруньок. Вони з’ясували, яке дерево розквітло раніше, а яке пізніше, листя якого дерева росло найшвидше за однакових погодних умов» (Раса Гайдене , Аникщяйський р-н. Гімназія Троскунай Казиса Інчура, Литва)