Фізика

Фізика  Учитель: Чередніченко Н.М. 

Предмет Клас Дата Тема Мета д\з Зворотній звязок
фізика 9 клас 14.05. Еволюція фізичної картини світу. Розвиток уявлень про природу світла. Фізика і науково- технічний прогрес Розглянути науку фізику як фундаментальну науку про природу  Підготувати матеріал до семінарського заняття Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

    19.05 Фізика та екологія. Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії Уяснити взаємозв’язок природничих наук, та вплив людини на розвиток природи Підготувати повідомлення на семінарське заняття (робота в групах) Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

    20.05. Альтернативні джерела енергії Розвивати навички креативного та критичного мислення Підготувати повідомлення з теми Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

    21.05. Урок-семінар. Сучасні проблеми екології та енергетики в Україні та світі Систематизувати знання з заданої теми   Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

             
Фізика 10 клас 15.05. Провідники та діелектрики в електричному полі. Розв’язування задач Перевірка рівня засвоєння даного матеріалу Тест «На урок»

«Провідники та діелектрики»

Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

    18.05 Електроємність. Конденсатори. Енергія зарядженого конденсатора. Розвязування задач. Перевірка практичних навичок «На урок» тест – розв’язування задач Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

    19.05. Контрольна робота з теми «Електричне поле» Перевірка рівня засвоєння теми Підготувати повідомлення Розвиток уявлень про електричне поле.  Електрика  та ми. Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

    22.05. Підсумковий урок Систематизувати знання з вивченої теми    
Фізика 11 клас 13.05- 18..05 Захист навчальних проектів Формування навичок створення та захисту проектів, аргументації своєї точки зору, уміння вступати в діалог Підготовка презентацій навчальних проектів, аналіз та обговорення результатів Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

    20.05. Річна контрольна робота  Перевірити рівень засвоєння матеріалу   Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

Астрономія 11 клас 24.04-15.05 Захист навчальних проектів Формування умінь та навичок, пошуку необхідної інформації, створення презентацій, оформлення та написання рефератів по вказаних та вибраних учнями темах Підготовка матеріалу, пошук інформації , створення презентацій, моделей, написання рефератів Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

    22.05. Контрольна робота за другий семестр. Перевірити рівень засвоєння  матеріалу    

 

Предмет Клас Дата Тема Мета д\з Зворотній звязок
фізика 9 клас 28.04 Лабораторна робота №7 Вивчення закону збереження механічної енергії Показати справедливість цього закону Оформити лабораторну роботу, зробити обчислення та похибку вимірювання Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

29.04 Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження Формувати критичне мислення та розвивати дослідницькі компетенції Опрацювати § 39 Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

30.04 Розв’язування задач на закони збереження імпульсу та енергії Розвиток навичок  робити аналіз фізичної природи явища Розв’язати задачі Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

05.05. Підсумковий урок з теми. Перевірка рівня засвоєння даного матеріалу Перевірити рівень засвоєння матеріалу Тест «На урок»

Теоретичний матеріал Закон збереження енергії

Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

06.05.- 13.05 Захист учнівських проектів Формування умінь та навичок, пошуку необхідної інформації, створення презентацій, оформлення та написання рефератів по вказаних та вибраних учнями темах Підготовка матеріалу, пошук інформації , створення презентацій, моделей, написання рефератів Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

Фізика 10 клас 24.04. Підсумковий урок по темі «Термодинаміка» Перевірка рівня засвоєння даного матеріалу Тест «На урок»

Знання основних теоретичних положень, формул, одиниць вимірювання величин

Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

27.04 Підсумковий урок по темі «Термодинаміка» Перевірка практичних навичок «На урок» тест – розв’язування задач Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

28.04 Абетка електростатики Повторити матеріал вивчений в 8 та 9 класах Опрацювати Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

04.05 Електричне поле Сформувати уявлення про дане фізичне явище, розуміти фізичні процеси Опрацювати   , скласти 5 питань до теоретичного матеріалу по цій темі Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

05.05 Розв’язування задач формування навичок використання теоретичних знань при розв’язуванні задач Впр. Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

08.05. Робота з переміщення заряду в електростатичному полі. Потенціал Ознайомлення та закріплення теоретичного матеріалу Опрацювати Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

12.05 Розв’язування задач формування навичок використання теоретичних знань при розв’язуванні задач Впр. Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

Фізика 11 клас 27.04 Дозиметрія. Дози випромінювання. Захист від йонізуючого випромінювання Ознайомити зі способами забезпечення безпеки ядерних реакторів і АЕС та методами реєстрації елементарних частинок Опрацювати § 47 Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

29.04 Елементарні частинки, їх класифікація та характеристики Сформувати уявлення про елементарні частинки Скласти опорний конспект §48 Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

30.04 Розв’язування задач Перевірка умінь використання теоретичного матеріалу при розв’язанні задач §48 № 3.53, 3.63, 3.73 Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

04.05. Перевірка рівня засвоєнності теми «Атомне ядро. Ядерні сили» Встановити рівень засвоєння даного матеріалу «На урок» тест «Ядро. Ядерні сили» Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

06.05 Лабораторний практикум «Спостереження неперервного і лінійчатого спектрів речовини» Формувати уміння спостерігати за фізичними явищами Оформлення лабораторної роботи Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

07.05. Лабораторний практикум «Дослідження треків заряджених частинок за фотографіями» Формувати уміння спостерігати за фізичними явищами Оформлення лабораторної роботи Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

13.05 Захист навчальних проектів Формування умінь та навичок, пошуку необхідної інформації, створення презентацій, оформлення та написання рефератів по вказаних та вибраних учнями темах Підготовка матеріалу, пошук інформації , створення презентацій, моделей, написання рефератів Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

Астрономія 11 клас 24.05-15.05 Захист навчальних проектів Формування умінь та навичок, пошуку необхідної інформації, створення презентацій, оформлення та написання рефератів по вказаних та вибраних учнями темах Підготовка матеріалу, пошук інформації , створення презентацій, моделей, написання рефератів Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

 

Учитель: Карман Д.В.

Фотоотчет о выполненном д/з отправлять на e-mail: ksrman.1990@gmail.com

Дата Клас Тема Завдання
13.05 7-Б Прості механізми. Момент сили. Умови рівноваги важеля. 1)      Переглянути відео за посиланнями –

https://www.youtube.com/watch?v=uYuzedJBG20

https://www.youtube.com/watch?v=ix4DwQz_mC8

2)      Прочитати §34

3)      Виписати терміни і формули та вивчити їх

4)      Розв’язати задачі: 1 – 3 с.225

7-А Прості механізми. Момент сили. Умови рівноваги важеля. 1)      Переглянути відео за посиланнями –

https://www.youtube.com/watch?v=uYuzedJBG20

https://www.youtube.com/watch?v=ix4DwQz_mC8

2)      Прочитати §34

3)      Виписати терміни і формули та вивчити їх

4)      Розв’язати задачі: №1 – 3 с.225

8-Б Електричний струм у металах та електролітах 1)      Переглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=azO2VZ2xUDc

2)      Прочитати §36-37

3)      Виписати та вивчити формули та терміни

4)      Розв’язати задачі:

а) У процесі електролізу з водного розчину срібної солі виділилося 500 мг срібла. Який заряд пройшов через електролітичну ванну?

б) Для електричного одержання алюмінію використовуються ванни, що працюють під напругою 5 В за сили струму 40 кА. Скільки потрібно часу для одержання 1 т алюмінію і якими при цьому є витрати енергії?

8-А Електричний струм у металах та електролітах 1)      Переглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=azO2VZ2xUDc

2)      Прочитати §36-37

3)      Виписати та вивчити формули та терміни

4)      Розв’язати задачі:

а) У процесі електролізу з водного розчину срібної солі виділилося 500 мг срібла. Який заряд пройшов через електролітичну ванну?

б) Для електричного одержання алюмінію використовуються ванни, що працюють під напругою 5 В за сили струму 40 кА. Скільки потрібно часу для одержання 1 т алюмінію і якими при цьому є витрати енергії?

14.05 8-Б Застосування електролізу. 1)      Переглянути відео за посиланням:

–          https://www.youtube.com/watch?v=2fKI0Cg6qgA

2)      Прочитати §38

3)      Виписати та вивчити терміни

4)      Розв’язати задачу №3 с.207 (укр.)

8-А Застосування електролізу. 1)      Переглянути відео за посиланням:

–          https://www.youtube.com/watch?v=2fKI0Cg6qgA

2)      Прочитати §38

3)      Виписати та вивчити терміни

4)      Розв’язати задачу №3 с.207 (укр.)

7-А Прості механізми. Рухомий і нерухомий блоки. 1)      Переглянути відео за посиланнями –

–       https://www.youtube.com/watch?v=3mhuKAxWOik

–       https://www.youtube.com/watch?v=7GbFmno5Pg0

2)      Прочитати §35

3)      Виписати терміни і формули та вивчити їх

4)      Розв’язати задачі: №2-4 с.232

15.05 7-Б Прості механізми. Рухомий і нерухомий блоки. 1)      Переглянути відео за посиланнями –

–   https://www.youtube.com/watch?v=3mhuKAxWOik

–   https://www.youtube.com/watch?v=7GbFmno5Pg0

2)      Прочитати §35

3)      Виписати терміни і формули та вивчити їх

4)      Розв’язати задачі: №2-4 с.232

20.05 7-Б Коефіцієнт корисної дії механізмів. 1)      Переглянути відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=5JXX9HyRE74

2)      Прочитати §36

3)      Виписати терміни і формули та вивчити їх

4)      Розв’язати задачі:

а) Вантаж рівномірно піднімають за допомогою нерухомого блока, прикладаючи силу 300Н. Якою є маса вантажу, якщо ККД становить 70%

б) Вантаж масою 12 кг піднімають один раз за допомогою нерухомого блока, а другий раз – за допомогою рухомого. Маса кожного блока 3 кг. Визначте ККД у кожному випадку. Тертям у блоках можна знехтувати. Чи є в умові зайві дані?

7-А Коефіцієнт корисної дії механізмів. 1)      Переглянути відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=5JXX9HyRE74

2)      Прочитати §36

3)      Виписати терміни і формули та вивчити їх

4)      Розв’язати задачі:

а) Вантаж рівномірно піднімають за допомогою нерухомого блока, прикладаючи силу 300Н. Якою є маса вантажу, якщо ККД становить 70%

б) Вантаж масою 12 кг піднімають один раз за допомогою нерухомого блока, а другий раз – за допомогою рухомого. Маса кожного блока 3 кг. Визначте ККД у кожному випадку. Тертям у блоках можна знехтувати. Чи є в умові зайві дані?

8-Б Електричний струм у газах. Види самостійних газових розрядів. 1)      Переглянути відео за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=wO7rGid5dxk

https://www.youtube.com/watch?v=qYmlYkyHQYo

2) Прочитати §39-40

3) Дати письмові відповіді на питання 5-8 с.217 (укр.)

8-А Електричний струм у газах. Види самостійних газових розрядів. 1)      Переглянути відео за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=wO7rGid5dxk

https://www.youtube.com/watch?v=qYmlYkyHQYo

2) Прочитати §39-40

3) Дати письмові відповіді на питання 5-8 с.217 (укр.)

21.05 8-Б Контрольна робота №3 Завдання буде розміщено в день проведення роботи на Google Classroom та Viber. Завдання контрольної роботи будуть доступними з 10:00. Роботу необхідно буде виконати до 12:00.
8-А Контрольна робота №3 Завдання буде розміщено в день проведення роботи на Google Classroom та Viber. Завдання контрольної роботи будуть доступними з 10:00. Роботу необхідно буде виконати до 12:00.
7-А Контрольна робота №5 Завдання буде розміщено в день проведення роботи на Google Classroom та Viber. Завдання контрольної роботи будуть доступними з 10:00. Роботу необхідно буде виконати до 12:00.
22.05 7-Б Контрольна робота №5 Завдання буде розміщено в день проведення роботи на Google Classroom та Viber. Завдання контрольної роботи будуть доступними з 10:00. Роботу необхідно буде виконати до 12:00.

 

Дата Клас Тема Завдання
29.04 7-Б Енергія. Потенціальна та кінетична енергія тіла. 1)   Просмотреть видео по ссылкам:

https://www.youtube.com/watch?v=1ttI7UVOzhA

https://www.youtube.com/watch?v=kY40G-jnEvA

2)   Прочитать §32

3)   Выписать и выучить термины и формулы

4)   Решить задачи:

a.    Камень массой 400 г, падая со скалы, в момент удара о землю имел кинетическую энергию 3,2 Дж. Определите скорость камня в момент удара.

b.    Найдите потенциальную и кинетическую энергии тела массой 3 кг на высоте 2 м от поверхности земли. Известно, что тело свободно падает с высоты 5 м.

7-А Енергія. Потенціальна та кінетична енергія тіла. 1)   Просмотреть видео по ссылкам:

https://www.youtube.com/watch?v=1ttI7UVOzhA

https://www.youtube.com/watch?v=kY40G-jnEvA

2)   Прочитать §32

3)   Выписать и выучить термины и формулы

4)   Решить задачи:

a.    Камень массой 400 г, падая со скалы, в момент удара о землю имел кинетическую энергию 3,2 Дж. Определите скорость камня в момент удара.

b.    Найдите потенциальную и кинетическую энергии тела массой 3 кг на высоте 2 м от поверхности земли. Известно, что тело свободно падает с высоты 5 м.

8-Б Електричні нагрівальні пристрої. Запобіжники. 1)      Прочитати §35

2)      Дати письмову відповідь на питання:

–          Чому в електромережі час від часу відбуваються зміни напруги: збільшення та зменшення?

–          До чого це може призвести в обох випадках? Як не допустити таких наслідків?

3)      Розв’язати задачу:

Резистори з опорами 10 Ом, 20 Ом і 30 Ом з’єднано послідовно і підключено до джерела постійної напруги 36 В. Яка потужність струму в кожному з резисторів у всьому колі?

8-А Електричні нагрівальні пристрої. Запобіжники. 1)      Прочитати §35

2)      Дати письмову відповідь на питання:

–          Чому в електромережі час від часу відбуваються зміни напруги: збільшення та зменшення?

–          До чого це може призвести в обох випадках? Як не допустити таких наслідків?

3)      Розв’язати задачу:

Резистори з опорами 10 Ом, 20 Ом і 30 Ом з’єднано послідовно і підключено до джерела постійної напруги 36 В. Яка потужність струму в кожному з резисторів у всьому колі?

30.04 8-Б Розв’язування задач 1)      Розв’язати задачі №1-4 с.193 (§35)

2)      Накресліть схеми можливих різних з’єднань із чотирьох однакових опорів.

8-А Розв’язування задач 1)      Розв’язати задачі №1-4 с.193 (§35)

2)      Накресліть схеми можливих різних з’єднань із чотирьох однакових опорів.

7-А Закон сохранения и превращения механической энергии 1)      Просмотреть видео по ссылке – https://www.youtube.com/watch?v=pkbCHu7zoJk

2)      Прочитать §33

3)      Выписать и выучить закон сохранения энергии и формулу к нему.

4)      Решить задачи №3, №5 с.219

 

До 24.04.2020

7-А, 7-Б класи

Тема: Судоходство и воздухоплавание

  1. Прочитать §29
  2. Выписать и выучить термины и формулы с.188-189
  3. Заполнить таблицу с.185

 Тема: Решение задач

  1. Решить задачу №7 с.184
  2. Решить задачи №1-3 с.191

8-А, 8-Б класи

Тема: Параллельное соединение проводников

  1. Прочитать и законспектировать §32
  2. Выписать и выучить формулы
  3. Упрощение электрических схем Рис.32.6 на с.175
  4. Выполнить письменно задачи №1-3 с.176

 Тема: Решение задач

  1. Решить задачи 4-7 с.176

Фотоотчет о выполненном д/з отправлять на e-mail: ksrman.1990@gmail.com

 

Учитель: Чередніченко Н.М.

Предмет Клас Дата Тема Мета д\з Зворотній звязок
фізика 9 клас 07.04 Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу Ознайомити з поняттям імпульс та його законом збереження, знати формули для обчислення величин, сформувати навички розв’язування простих обчислювальних задач Youtube.com

Переглянути

Відеоурок104

Уроки фізики в Рішельєвському ліцеї

§36 п.1-3

Контрольні запитання після параграфа

Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

08.04 Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу Вчимося розв’язувати якісні задачі , пов’язані з новим теоретичним матеріалом Фізичний диктант по темі

Тест «Закон збереження імпульсу»

Сайт «На урок»

09.04 Розв’язування задач Формування навичок кількісних задач, ознайомлення з розв’язком основних типів задач на закон збереження імпульсу §36 п.4- розібрати розвязки задач підручника

Впр.36 № 4,5 –переглянути Відеоурок106

Уроки фізики в Рішельєвському ліцеї

 

14.04 Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики Ознайомити з поняттям реактивний рух, з умовами, при яких він буде виникати

Ознайомлення з внеском українських вчених в розвиток космонавтики

Відеоурок107

Уроки фізики в Рішельєвському ліцеї

§ 37 п.1 контрольні запитання 1-3

15.04 Розв’язування задач Формування навичок розв’язування задач по темі, перевірка своїх навчальних досягнень Самостійна робота з теми «Закон збереження імпульсу. Імпульс тіла»
16.04 Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах Ознайомлення з законами збереження, відпрацювання алгоритму розв’язування задач із застосуванням  закону збереження механічної енергії Відеоурок122

Уроки фізики в Рішельєвському ліцеї

§38 п.1-3 розбір розв’язаних задач

21.04 Розв’язування задач відпрацювання алгоритму розв’язування задач із застосуванням  закону збереження механічної енергії Тест «Закони збереження енергії та імпульсу»

Сайт «На урок»

Впр.38 №2

22.04 Розв’язування задач відпрацювання алгоритму розв’язування задач із застосуванням  закону збереження механічної енергії Впр.38 №3, 4
23.04 Лабораторна робота№7 Вивчення закону збереження механічної енергії порівняти дві величини – зменшення потенціальної енергії, прикріпленого до пружини тіла під час його падіння та збільшення потенціальної енергії розтягнутої пружини.  Переглянути

Віртуальна фізична лабораторія Фізика 7-9

Виконати обчислення

 

10 клас 06.04 Внутрішня енергіяю способи зміни внутрішньої енергії Ознайомитись з поняттям внутрішня енергія та її властивостями; теплопередача та її види Переглянути Відеоурок122

Уроки фізики в Рішельєвському ліцеї, скласти опорний конспект

§36

 

07.04 Розв’язування задач Формування навичок розв’язання обчислювальних задач з використанням вивченого теоретичного матеріалу та відомих формул Відеоурок168

Уроки фізики в Рішельєвському ліцеї

Впр.36 №2,3

10.04 Робота в термодинаміці Відповісти на питання як обчислити роботу газу, вивід формул, формування навичок використання формул для розв’язування задач Відеоурок167

Уроки фізики в Рішельєвському ліцеї

Впр.37 №5

13.04 Розв’язування задач формування навичок використання формул для розв’язування задач §37 розібрати розвязок задач п.4

Тест «Робота в термодинаміці»

Сайт «На урок»

14.04 І закон термодинаміки. Адіабатний процес Ознайомлення з І законом термодинаміки , його проявами в природі та застосуванні у техніці Відеоурок177

Уроки фізики в Рішельєвському ліцеї

Впр.37 №5

17.04 Розв’язування задач Формування навичок розв’язання обчислювальних задач з використанням вивченого теоретичного матеріалу та відомих формул Відеоурок171

Уроки фізики в Рішельєвському ліцеї

Впр.38 №5,6

20.04 Принцип дії теплових двигунів. Холодильна машина Ознайомитись з принципом дії теплових, дизельних двигунів, та холодильної машини Опрацювати §39

Скласти опорний конспект, розібрати задачу в §39 на розрахунок к.п.д. двигуна

21.04 Розв’язування задач Формування навичок розв’язання обчислювальних задач з використанням вивченого теоретичного матеріалу та відомих формул Тест «Розвязування задач на к.п.д. теплового двигуна»
24.04 Розв’язування задач Формування навичок розв’язання обчислювальних задач з використанням вивченого теоретичного матеріалу та відомих формул ЗавДаННя ДЛя СаМОпеРевіРки ДО РОЗДіЛу III «МОЛекуЛяРНа фіЗика і теРМОДиНаМіка». Частина 2. основи термодинаміки

Стор.236 1-9

фізика 11 клас 06.04 Квантові властивості світла. Постулати Бора Ознайомлення з постулатами Бора та дослідами Франка та Герца Відеоурок 444

Уроки фізики в Рішельєвському ліцеї

Впр.39 контрольні запитання

Viber

e-mail

nataly1961@ukr.net

08.04 Випромінювання та поглинання світла атомами. Спектри. Спектральний аналіз та його застосування Ознайомлення з явищами випромінювання та поглинання світла, з видами спекрів та застосуванням спектрального аналізу в техніці §40, відповіді на контрольні питання Повідомлення Роль спектрального аналізу в астрономічних дослідженнях
09.04 Розв’язування задач Формування навичок розв’язання обчислювальних задач з використанням вивченого теоретичного матеріалу та відомих формул Стор. 164

Розв’язати задачі 3.5-3.9

13.04 Поширення механічних коливань у пружному середовищі Розширити знання

з даного матеріалу, показати застосування цих властивостей в техніці

Скласти опорний конспект

Тест «Механічні коливання»

Сайт «На урок»

15.04 Розвиток квантової фізики. Гіпотеза Планка Ознайомити з основними положеннями Переглянути ютуб відео
Підготовка до ЗНО
Основи квантової оптики Квантові властивостісвітла. Гіпотеза М. Планка.відповісти на запитання§41- запитання до вивченого 
16.04 Фотон. Енергія, маса, імпульс фотона. Фотоелектричний ефект Відповісти на питання, що таке фотон, знати його основні характеристики, та застосування явища фотоефекту у побуті та техніці Відеоурок 434

Уроки фізики в Рішельєвському ліцеї

§42

Дослідіть, у яких галузях використовується явище фотоефекту.

20.04 Застосування фотоефекту Ознайомитись  з застосуванням явища фотоефекту у побуті та техніці Підготувати реферати або презентації по вказаній темі
22.04 Розв’язування задач Формування навичок розв’язання обчислювальних задач з використанням вивченого теоретичного матеріалу та відомих формул Стор.172 № 3.5-3.9
23.04 Розв’язування задач Формування навичок розв’язання обчислювальних задач з використанням вивченого теоретичного матеріалу та відомих формул Тест «Явище фотоефекту»

Сайт «на урок»

Практикум «Розвязання задач»(с.р.)

Астрономія 11 клас 10.04 Фізично-змінні зорі. Нейтронні зорі. Чорні діри Ознайомитись з новими поняттями , скласти уяву про будову та розвиток Всесвіту

переглянути Проект на тему Чорні діри

ютубвідео

§23- опрацювати

Розкрийте механізм радіовипромінювання пульсара

 

17.04 Всесвіт. Проблеми космології. Фундаментальні взаємодії в природі. Ознайомитись з процесами розвитку Всесвіту та взаємодіями, що відбуваються в природі Опрацювати

§ 24

24.04 Історія розвитку уявлень про Всесвіт. Походження й розвиток Всесвіту. Основні положення теорії відносності. Сформувати уявлення про розвиток  Всесвіту

та взаємозв’язок фізики та астрономії

 Переглянути відео «СПЕЦІАЛЬНА ТЕОРІЯ ВІДНОСНОСТІ ЕЙНШТЕЙНА»

§30 –запитання до вивченого

 

9 клас

Тема: 1. Закон всесвітнього тяжіння.

2. Рух тіла під дією сили тяжіння.

3. Рух тіла під дією кількох сил.

Розв’язання задач.

Домашнє завдання: вправа 33 (4; 5), вправа 34 (5). Контрольні питання після §33, 34,35.

10 клас

Тема: Механічні властивості твердих тіл. Рідні кристали.

Домашнє завдання: контрольні питання після §34, 35, стор. 215  1-10

11 клас

Тема: Квантова фізика.

§ 39-40 Розв’язування задач с. 164  3.12-3.10

Астрономія

Тема: Зорі і Галактики

§23, питання після параграфу